گاهی وقتام لازمه مودم رو خاموش کنی و بشینی یه دل سیر وبلاگ بخونی و کامنت بزاری

خیلی وقته که وب نویسی از شور و حال افتاده و منم یکی از اون بی حال ها شدم!

فعلا بیام اینجا رو بهتون معرفی کنم تا ببینم چی پیش میاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
ویرگول سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:56

خدا می دونه چقدرررر دلم برات تنگ شده دختر
امیدوارم دوباره نوشتنرو شروع کنی

تو هم نمینویسی ؟ خیلی وقته هیچ پستی ازت ندیدم. ادرست رو میشه یکبار دیگه بزاری برام. شاید گم شده باشه.

فری خانوم سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 10:15 http://656892.blogfa.com

خونه نو مبارک ... بیا بنویس دیگه ...

soso سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:27

وای چه خوب که تصمیم گرفتی دوباره بنویسی دلم برات تنگ شده بود. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

نفیس سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 07:03 http://diarynafiis.persianblog.ir

خونه نو مبارک
از این به بعد تند تند بیا بنویس

انشالله. سعی میکنم

راحله سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 01:15

سلام
خونه نو مبارکه
امیدوارم مشکلات قبلی دیگه پیش نیاد.
راستی عیدتون هم مبارک. نماز روزه‌ها قبول.
خوش باشی و مراقب خودت و عزیزانت باش.

نمیدونم چرا هر چی کد رو وارد میکنم می‌گه صحیح نمیباشد.امیدوارم ایندفعه بگیره.

متاسفانه یکی از بزرگترین دلایلی که از اسکای بدم میاد همین سیستم نظراتشه که صدبار باید کامنت رو وارد کنی تا ثبت بشه. اعصاب ادم رو واقعا بهم میریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد